استوری ‌ها، IGTV، لایو، پست و …

محتوای ویدئویی در دنیای مجازی و رسانه‌های اجتماعی بسیار چشم گیر بوده و میزان تعامل را افزایش می‌دهد. این اداعا به قطع یقین درست می باشد. تحقیقات ثابت کرد که در ویدیوها، بازدید کنندگان تبادل نظرهای بیشتری را در شبکه های اجتماعی برای یک محتوا داشته اند.
اگر در مورد اینستاگرام صحبت کنیم، ۲۵ درصد از همه تبلیغات ویدیویی هستند و ۲۵۰ میلیون نفر هر روز فیلم‌های ویدئویی تماشا می‌کنند. در سال ۲۰۱۹، اینستاگرامرها ۸۰ درصد زمان بیشتری نسبت به سال ۲۰۱۸ به تماشای ویدیوهای خود اختصاص دادند. تبلیغات ویدئویی بیش‌ترین بازده را در همه شبکه ‌های اجتماعی داشته است. ۳۶ درصد از فالوورها به تبلیغات ویدئویی اعتماد دارند و افزودن ویدیو به تبلیغات می‌تواند نرخ‌های تعامل را تا ۲۲ درصد افزایش دهد. جای تعجب نیست که ۹۶ درصد از بازاریابان در بازاریابی ویدیویی در سال ۲۰۱۹ سرمایه‌گذاری کردند و این تعداد قرار است سال ‌به‌ سال افزایش یابد.

لازم به ذکر می باشد که تمامی موارد ذکر شده در این مقاله به صورت پیشرفته در دوره هوش مجازی اینستاگرام توسط مدرس بازاریابی دیجیتال رضا محقق آموزش داده می شود.

ادامه مطلب